joi, 10 iulie 2008

When the sun goes down... move on

Cand auzisem prima data melodia "Brasil" m-a fascinat vocea... parea a unei cubaneze de pe alte taramuri...
Apoi... cand am vazut-o am zis clar "Nu e din Romania!" si cand am auzit-o vorbind pe dulcele nostru grai am ramas masca... era chiar romanca... era ANCA PARGHEL. Probabil generatia din care fac parte, probabil indolenta ... m-au facut sa nu fii auzit pana nu de mult de ea. Apoi melodie cu melodie am descoperit-o pe deosebita Anca Parghel. Imi aduc aminte cand a mers cu o super palarie din flori si fructe la Capatos sau cand spunea cat de frumos e sa te bucuri de lucrurile marunte cum ar fii un rasarit, o floare sau un anume gust. ASTFEL DE OAMENI MERITA SA TRAIASCA. Si daca a invis o data de ce nu ar face-o si a doua oara. Poate ca e supusa acestor incercari tocmai pentru a demonstra cat de puternica e.
Daca vrei sa o sustii afla mai multe aici.

0 Comments: